.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تعیین درصد جانبازان با حضور پزشکان مازندرانی
با حضور رئيس سازمان، معاونت بهداشت درمان و هشت تن از پزشكان منتخب استان كه خوشبختانه همگي از قشر ايثارگر و رزمنده مي باشند با ابلاغ مسئوليت ها و آئين نامه ها و كسب مجوز از مركز، اولين كميسيون پزشكي تعيين درصد جانباز استان مازندران با حضور پزشكان استان در تاريخ 18 و 19 بهمن در ساري برگزار مي گردد.
تعیین درصد جانبازان با حضور پزشکان مازندرانی

 بخشي از فعاليت هاي كميسيون پزشكي مركز در تعيين درصد جانبازان به بنياد شهيد و پزشكان استان مازندران تفويض گرديد.

دكترعمادي ،عضو كميسيون پزشکی مركز و مسئول هماهنگ كننده كه خود از پزشكان مازندراني مي باشد افزود: با توجه به سياست كميسيون مركز و در نتيجه سالها فعاليت مجدانه موثر و ارزشمند معاونت بهداشت و درمان بنياد شهيد مازندران و پيگيري دكتر  صميمي( رئيس سازمان)  بنياد شهيد و امور ايثارگران مازندران واجد اين مقام ، افتخار و اعتبار گرديد كه كميسيون پزشكي مركز  بخشي از اختيارات خود را در تعيين درصد جانبازان عزيز جنگ تحميلي را به اين استان و پزشكان منتخب استان تفويض نمايد.

دكتر عمادي افزود: بلافاصله در ماه جاري با حضور دكتر صميمي رئيس سازمان، دكتر ميرصادقي معاونت بهداشت درمان و هشت تن از پزشكان منتخب استان كه خوشبختانه همگي از قشر ايثارگر و رزمنده مي باشند جلسه اي تشكيل و با ابلاغ مسئوليت ها و آئين نامه ها و سپس كسب مجوز از مركز، انشاء ا... اولين كميسيون پزشكي تعيين درصد  جانباز استان مازندران با حضور پزشكان استان در تاريخ 18 و 19 بهمن در ساري برگزار مي گردد.

دكتر عمادي افزود: با توجه به نظارت كميسيون مركز و اختيارات  واگذار شده، براي استمرار اين موضوع اميدوارم همه جانبازان عزيز، پزشكان و پرسنل بنياد در حدود اختيارات و تعهدات به طور دقيق عمل نمايند و همه جانبازان عزيز مطمئن باشند كليه پزشكان هم استاني و ايثارگر با دقت و دلسوزي به مشكلات جسمي و روحي ناشي از صدمات جنگي  آنان برابر آئين نامه و مقررات توجه مي نمايند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد مهدي خادميان جديدي 22 آبان 1388
با سلام-اينجانب نيز از مجروحين جنگ تحميلي با درصد 20 ميباشم /باسابقه نزديك به 8 ماه حضور در جبهه هاي غرب وجنوب/ .متاسفانه تاكنون هيچ حمايتي از سوي آن نهاد نشده ام -هر وقت ازروي احتياج به بنياد جانبازان مراجعه نمودم با جمله "شما كمتر از 25 درصد هستيد"مواجه شدم. آيا حضور اينجانب در آن زمان كه فقط 16 سال داشتم براي وطنم كافي نبود- در هر صورت نحوه اصابت گلوله ها و تركشها فرق ميكند. با همه حرفها و حديثها با احترام فراواني كه براي همه عزيزان حضور يافته در جبهه ها قائل هستم ميخواستم بگويم آ‌يا ما لايق توجه بيشتري نيستيم؟ آيا ما لايق آن نيستيم حداقل گوشه چشمي هم به ما داشته باشيد؟ يا نه اندك خدمتي كه ما به وطنمان داشتيم به فراموشي سپرده شده است.
خادميان
شهرستان قائمشهر
علی خوشبخت 19 ارديبهشت 1391
اگر این کار عملی شود بسیار کار خوبی خواهد بود متشکرم
حمید 26 مرداد 1391
تبریک به جانبازان ما زندا ران
مهدوی از ساری 16 اسفند 1391
گناه ما چیست که در صد جانبازی ما کم است حتما" باید شهید و جانباز 70درصد می شدیم که برای ما ارزش قائل شوند ودیگر اینکه نه کارت ما اعتبار دارد و نه اهمیتی برای ما قائل هستند . امید است کاری برای ما جانبازان با درصد کم بکنند و نه اینکه حتما" باید درصد بالا باشیم تا فرزندانمان کار بگیرند و خودمان از همه چیز محروم باشیم . باتشکر :
علی ایزدی 18 فروردين 1393
سلام علیکم احتراما اینجانب جاناز25درصدجنگ تحمیلی ازناحبه سر وپاهاکه درسال1370ازسوی بنیادجانبازان بهشهرحضوری بنده راخواستندواعلام داشتندکه چون درمطقه عملیاتی فاوبودم ازسوی سپاه برایم شیمیائی صادرکردندولی بدلیل اینکه درآن سال مشکل شیمیائی مشکلی نداشتم از من امضاء گرفته شداکنون بعدازچندین سال دچارمشکل ریوی واعصاب هستم ودرلشکرمازندران نام من درمجروحیت ازناحیه سر وجودداردکه درفاومجروح شدم اماهیچگونه ازشیمیائی دربنیادشهرستان ولشکرچیزی وجودنداردلطفاجهت احقاق اینجانب راراهنمائی فرمائید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.